reklama

So mnou nepočítajte

Vždy som opovrhoval bonzáctvom. Dokázal som držať basu, keď na nás vrieskala triedna učiteľka. Som solidárny. Môžete tú solidaritu nazývať falošnou, ale ja viem, že je tá pravá. Nezapojím sa do vašej bločkovej lotérie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Že mi hostinský nedal účet z kasy? Dal mi najesť sa za cenu, ktorú som bol ochotný zaplatiť. Ak mi chutilo, som spokojný, ak bolo pivo nedočapované alebo pozlievané, papuľujem. Na účte pozriem výslednú cenu, keď sa mi nevidí aj na naúčtované položky. Zaplatím, účet pokrčím a hodím do popolníka. Účet, ak sa nakúpený výrobok alebo služba nedá reklamovať ani neodkladám. Načo. V Rakúsku som registačnú kasu v krčme ešte nevidiel, zato cesty bez výtlkov, vysoké materské, čisté vlaky a stanice áno. V Čechách sa takisto obídu bez bločkov a ich sociálny zázrak je ďaleko pred tým naším.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje konanie považujem za štátotvorné. Menej peňazí štátu, menej pokrivených charakterov, menej úplatkov, arogancie úradníkov. Prečo by mal môj krčmár prispievať veľkopodnikateľovi na udržanie pracovných príležitostí, lebo mu klesá zisk. Tiež zamestnáva. Chlapa potiaceho sa v kuchyni a servírku, čo vyhrala nohy v lotérii. Vždy jej dám tringelt. Môj krčmár živí ešte aj všetkých príživníkov z hygieny (kuracie musí predávať čínske ak chce mať menu pod 3 éčka), hasiča, bezpečnosti pri práci, kominára a čo je viem ešte koho. Ešte aj gastráčového výpalníka, lebo štát naordinoval, že zamestnávateľ sa má starať o obedy zamestnancov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie nezúčastním sa. A bločky aj roztrhám, aby sa na mojom nejaký vychytralec nepriživoval. Ušetrím štátu peniaze. Bločky musí skladovať, evidovať. Losovanie bude overovať notár. Bude k tomu informačný systém, počítam, že za niekoľko miliónov. Finančná správa len za web na podávanie daňových priznaní zaplatí 8,5 milióna EUR z našich peňazí, nie Eurofondov, žeby OLAF? Jasné, že predražený a vybraný v zmanipulovanej súťaži. Určite aj kopec poradcov, ktorí celú blbosť vymysleli.

Bločková lotéria je hlasovanie, či si seba ešte ako občana vážime alebo sme len zmanipulovanou háveďou na šnúrkach politikov. So mnou nepočítajte.

Igor Hornak

Igor Hornak

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Presvedčením libertarián Zoznam autorových rubrík:  O nesmrteľnosti chrústaSpoločnosť a politikaCestyÚvahy o lepšom štáteFinanciePostrehyKrčmy mojej mladostiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu