Samovi M a trochu aj SME!

Autor: Igor Hornak | 2.12.2013 o 18:00 | (upravené 3.12.2013 o 10:37) Karma článku: 11,06 | Prečítané:  1809x

Toto nie je žiadny hardcore, len malé zamyslenie. Pokiaľ je ešte človek sám sebou a odkiaľ už ho tvoria iní. Samo, bez debaty výborný bloger, s viacerými témami, ktoré v minulosti otvoril a pokryl. Postupne získal čítanosť a z autora blogu sa zmenil na produkt.

Zmenil sa alebo ho zmenili? Čítanosť aj popularita na blogu SME sa nezískava ľahko. Iste, existujú témy, ktoré sú zaujímavé a prinášajú samé o sebe vysoké karmy. Politik, alebo veľký koncern, najlepšie banka alebo nejaký tele-komunista urobili toto, a mali by urobiť radšej hento. No fuj. Alebo útok na city, dieťatko, choroba, ráno po prebdenej noci a nádej. Ľudia prirodzene spolucítia, je to podstatou nielen čítanosti niektorých článkov, aj základ všetkých Modrých z neba a Pôšt pre teba. Všetko fajn, pokiaľ je čítanosť len voľbou čitateľa. Väčšina čitateľov ale obsah nehľadá, číta, čo im naservírujú.

Samo M., Beáta G., Jana Sh., to sú produkty SME, tzv. dvorní autori. Ich výskyt na titulke je vysoký a nezodpovedá ani novosti pohľadu, ani závažnosti tém (podľa mňa, podľa SME nie). Nemám záujem kritizovať tuto politiku SME, ich projekt, ich peniaze, oni určujú pravidlá, na ich stránkach sme my blogeri len hostia. Problém je len v tom, že výberom autorov prostredníctvom vybrali SME sami ovplyvňujú výber čitateľa ich výberom a menia autorov na svoj produkt. Vysoká popularita a čítanosť potom vysiela neobjektívnu spätnú väzbu samotným autorom, aj pocity, ktoré môžu autorovi uškodiť. Samo je, obávam sa, obeťou takéhoto prístupu.

Nemal som zo Sama pocit, že by túžil odhaľovať postoje tridsiatnikov "pod lampou". Zavolali ho, lebo populárny bloger. Možno z toho boli aj očakávania voči Samovej knihe privysoké, teraz ho kritici mlátia. Samo, buďte sám sebou, nie produkt.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?