reklama

Skoré uzdravenie, pán minister!

Prajem pánovi ministrovi skoré uzdravenie. Predpokladám ale, že počas liečenia a rekonvalescencie nebude poberať plat ani ministerské výhody, ani že sa jeho zranenie nebude považovať za pracovný úraz. Prečo by sa aj mal. Nevznikol pri plnení pracovných povinností a pán minister ani nedodržal podmienky minimálnej bezpečnosti určenej predpismi na mieste, na ktorom sa zdržoval.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Nepíšem o užitočnosti ministrov. V mojej predstave štátu je obzvlášť ten sociálnych vecí zbytočný. Rovnako, ako školstva, priemyslu, zdravotníctva.... O tom niekedy inokedy. Byť ministrom ale aj tak nie je med lízať. Napriek rozšírenému názoru, že ministri nič nerobia, len vysedávajú po poradách a banketoch, prestrihávajú pásky a ich zodpovednosť je na rozdiel od lekárov, investičných poradcov, konštruktérov, rušňovodičov, kuchárov, obchodníkov alebo upratovačiek nulová. Ministerská práca vyžaduje vysoké nasadenie, prakticky stálu pohotovosť, minister necviká. A pokiaľ minister nie je úplný asociál, zodpovednosť cíti a pracuje s maximálnym nasadením. Obeťou, ktorú minister a jeho blízki prinášajú, je aj strata súkromia. Už len z prostého faktu, že Váš ksicht je známy. Preto Ja-Občan, ako zamestnávateľ, dávam ministrom isté benefity. Umožňujem im využívať služobné auto, pridelil som im šoféra a právo prednostnej jazdy, dokonca aj na súkromné účely. Umožňujem im využívať viaceré zariadenia, ktoré som im postavil za moje peniaze, do ktorých ani sám bežne nemám prístup. Nekontrolujem ich pracovný čas.... Nestarám sa o nich zle. A to nespomínam príležitosti, ktoré im z titulu ich funkcie poskytujem. Možno, že len plat nie je bohvieako štedrý, to šéfovia veľkých firiem majú väčšie odmeny, ale tie im schválili ich zamestnávatelia. My – Občania ale ministrov platíme tak, ako ich platíme a asi nie sú nespokojní, keď na tú prácu pristúpili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie som ale ochotný poskytovať im výhody pri úraze, ktorý si spôsobili sami porušením bezpečnostných predpisov, ktoré vydal ten štát, ktorý sami reprezentujú. Predpisov, za porušenie ktorých inému Občanovi policajt naparí bez milosti pokutu. Najmä, ak kontrolu dodržiavania predpisov na pracovisku majú dokonca vo vlastnom rezorte.

Prajem pánovi ministrovi skoré uzdravenie, a nech aj ten krst stihne v zdraví. Nie som predsa žiadna antisociálna hyena a so svojimi zamestnancami cítim. Nechoval by som sa ale inak k žiadnemu svojmu zamestnancovi. A minister je môj zamestnanec. Aj Tvoj, aj Váš, milí Občania, daňoví poplatníci.

Igor Hornak

Igor Hornak

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Presvedčením libertarián Zoznam autorových rubrík:  O nesmrteľnosti chrústaSpoločnosť a politikaCestyÚvahy o lepšom štáteFinanciePostrehyKrčmy mojej mladostiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu